Gå til innhold
Arkivverket

[#72484] Singsakerbakken, TRH 1900


Gjest Berit Gullbekk
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Gullbekk

Er det noen som vet hvilket sogn i Trondheim Singsaker hørte til rett etter 1900? Barna før 1900 var døpt i Domkirken, da bodde de i Kongensgate. De etter 1900 finner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Gullbekk

Til de som er like ukjente som meg med Trondheim her er en annen link Lenke Jeg fant at Anton Julius Nielsen m/fam hele tiden etter 1900 bodde i Singsakerbakken, men kan ikke finne barna født eller kona død i Vår Frues kirke. Var det noen dissentere i Trondheim på denne tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Her er Anna Margrethe født 1903, se nr. 85, jenter: Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Bakklandet (Bakke), Ministerialbok nr. 604A20I (1901-1906), Fødte og døpte 1903, side 100. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2351&idx_id=2351&uid=ny&idx_side=-104>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Gullbekk

Hjertelig tusen takk! Bakklandet tenkte jeg ikke på. I tillegg er det 3 år feil på det jeg hadde fått oppgitt. Jeg har lett på 1905-06 og 07 siden jeg fikk oppgitt 1906 av en slektning. Så feil kan man ta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.