Gå til innhold
Arkivverket

[#72501] Felleskatalogen


Gjest Erlend Eriksen Mæhlum
 Del

Recommended Posts

Gjest Erlend Eriksen Mæhlum

Ser at felleskatalogen er oppdatert. Men før den ble oppdatert så kunne jeg finne alt som stod under dette arkivet: Arkiv: A-11556 Heggen og Frøland sorenskriveri I Arkivskaper(e): Heggen og Frøland sorenskriveri IBla. dette: Serie: Ia - Notarialprotokoller, 1759 - 1845 Statsarkivet i Oslo Mer om: Notarialprotokoller Ident Navn - Innhold Klausul Tidsrom Plassering L0001 Notarialprotokoll 18.12.1759 - 29.08.1845 4D 009 1/5 Når jeg søker nå så finner jeg ikke dette igjen. Hvorfor har den nye katalogen utelatt dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torkel Rønold Bråthen

HeiSystemet med dumping fra vår database ASTA til Felleskatalogen fungerer sånn: Arkiver der det foregår rettinger i katalogen i dumpingsfasen, vil i oppdatert versjon kun bli presentert på arkiv/arkivskapernivå. Statsarkivet i Oslo arbeider for tiden med endringer av katalogene til domstolene. Ved siste oppdatering av Felleskatalogen var det endringsarbeider blant annet i arkivet til Heggen og Frøland sorenskriveri. Har du kopiert den katalogen som lå ute før oppdateringen, kan denne fortsatt brukes til bestillinger.Den nye katalogen er forresten ferdig. Du kan få et elektronisk eksemplar ved å sende e-post om dette til Statsarkivet i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.