Gå til innhold
Arkivverket

[#72539] Kjenner noen til etterkommere etter Maren og Hans Hansen, Drammen


Gjest Lill Juelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lill Juelsen

Jeg viser til tema 72344 og undres om noen kjenner etterslekten til Maren og Hans Hansen. Her sees de i telling for 1900: Kommune: Drammen Kommunenummer: 0602 Gatenavn: Danneviggade Gatenr: 500 Bydel: Gårdeier: Antall leiligheter: 4 Antall personer registrert på bostedet: 15Hans Hansen hf g Snedker v/Jernbaneværk 1849 Modum Bu Maren Hansen hm g Hustru 1850 Modum Bu Jørgen Hansen s ug Malerlærling 1877 Drammen Bu Dagmar Hansen d ug Datter 1878 Drammen Bu Gustav Hansen s ug Lærling v/elektrisk værk 1883 Drammen Bu Harald Hansen s ug Visergut v/(mfct) 1884 Drammen Bu Johan Hansen s ug Søn 1887 Drammen Bu Arthur Hansen s ug Søn 1888 Drammen Bu Petter Hansen s ug Søn 1892 Drammen BuTakknemlig for eventuell hjelp!Vennlig hilsen Lill Juelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Prøvde å lete etter dåpen til ett av barna , Harald,og fant denneLenkeSamme Harald er gravlagt 4-6-1955. Tittel stasjonsmester. Gravlagt sammen med hustru Inga. Finner det på DIS gravminner,, Strømsgodset, Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Juelsen

Hjertelig takk, Bjørg.Jeg er primært interessert i etterslekt, så svar i nr 2 er kjempe! Om noen har litt mer av samme sort, er jeg svært takknemlig :-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.