Gå til innhold
Arkivverket

[#72544] August Svendson, svensk, gift i Bamble, Hvor ble det av familien ?


Gjest Jens Dag Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jens Dag Halvorsen

August Svendson f. 16.08.1849 ble gift 14.8.1885 med Anne Kristine Didriksdatter fra Bamble. Lenke Deres 4 barn (som jeg har funnet) Didrik Martinius, f. 1885 Karl Johan, f. 1887 August Kristian 890- 1890 Elise Marie, f. 1891.Jeg finner ikke hvor familien ble av. Har ikke funnet dem ikke i: - kb i bamble etter 1891 - FT 1900 - Emigrert - Utflyttet fra Bamble - Døde i BambleDet er en mulighet at de kan ha flyttet til Sverige ? Håper det er noen som kan gi meg tips for videre søk.mvh Jens Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jens Dag Halvorsen

Det stmmer så langt, og jeg tror vi er inne på rett spor. August var iflg. kirkrboken født i 1849 (her er det 2 år forskjell på fødselsåret, men det er kanskje å se bort fra). Barna: Martinius f. 1885, Elise f. 1892 stemmer godt med de oppl. fra kb i Bamble.Mange takk for at du tok deg tid til å hjelpe meg med disse opplysningene.mvh Jens Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.