Gå til innhold
Arkivverket

[#72556] Etterkommere etter stasjonsmester Harald Hansen og hustru Inga M. Hansen, Dramme


Gjest Lill Juelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lill Juelsen

Kan noen kjenne etterslekt eller tipse meg om hvordan jeg kan finne det - for stasjonsmester Harald Hansen, f. 05.11. 884 i Drammen Bu, død 04.06.1955, stasjonsmester Strømsø. Gift med Inga M. Hansen f. 26.11.1890, død 18.02.1968.Begravet Drammen; Strømsø.Mvh Lill Juelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Harald og Inga er begravet ved Strømsgodset kirke. Du kan prøve å ta kontakt med Drammen menighetskontor eller Strømsgodset og spørre etter hvem som står oppført som fester for graven deres. Lenke Jeg håper lenka til bildet av gravesteinen virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Hei Lill. Ser du leter etter etterkommere.Kom tilfeldigvis over dødsannonsen til Harald Hansen (på microfilm)i avisen Fremtiden i Drammen. Der står det navnet til sønnen og hans kone og deres barn. Ønsker du navnene er det vel best å ta det på mail,siden disse kan være i live i dag. Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.