Gå til innhold
Arkivverket

[#72577] Feil ved Globalt søk og påfølgende bruk av lenke til Sollieds skifteavskrifter


Gjest Tore Trollsaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Trollsaas

: Lenke Klikker jeg på 'Caspar' får jeg imidlertid feilmeldingen: 'Unhandled Exception: Range check error '.Dette gjelder alle personer som er lista opp med referanse til Sollieds skifteavskrifter !Noe håp om at dette kan bli rettet? mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Trollsaas

Hmmm.. ser at første del av meldingen min ble kuttet bort av systemet pga et 'større-enn' tegn... så tar det igjen her:Hei. Jeg brukier 'Søk i alle basar' og oppgir kriteria - Leit etter folk fødde mellom '1634' og '1753' - Etternamn 'inneheld' 'Jordan'Får da opp 579 funne personar.Markerer deretter 'Hordaland, 1201 Bergen' og får opp liste over funne personer i Bergen.En av linjene er: [1635] 1675 Caspar Jordan Sollieds skifteavskrifter for Bergen 1675-1852Lenka under 'Caspar' ligger i den første meldingen fra meg. Klikker jeg på 'Caspar' får jeg imidlertid feilmeldingen: 'Unhandled Exception: Range check error '. Dette gjelder alle personer som er lista opp med referanse til Sollieds skifteavskrifter !Noe håp om at dette kan bli rettet? mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Tusen takk for at du gir beskjed!Her har det gått rot i databaseversjoner. Databasen som det pekes til fra det globale søket eksisterer ikke. Databasen den skulle ha peket til er denne LenkeDenne databasen har også lenker til digitale bilder av originalen.Vi skal se om vi kan få rettet dette i det globale søket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.