Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Herleiv Saunes

[#72586] Mt.Olive kirkegården i Chicago

Recommended Posts

Gjest Herleiv Saunes

Er det noen som hvet om det er mulig å få svar på noen henvendelse dit eller hvordan en kan få tatt et bilde av en gravsten der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Asmund Lien

Du kan jo prøve å skrive til Norwegian Lutheran Memorial Church, 2614 N. Kedzie Boulevard, Chicago, IL 60647.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Her er frivillige hjelparar, eg ser at det er fleire i Cook Co. som er viljuge til å ta digitale bilete av gravsteinar.http://www.raogk.org/illinois.htmEg har bede forskjellige av desse friviljuge om hjelp, veldig god hjelp har eg fått!Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Innes Hansen

Hei. Legger ved bilde av inngangen til kirkegården. Min oldemor er gravlagt her men hun ligger i en umerket grav rett innen for porten har jeg fått vite. Lykke til videre. Mvh. Marianne

bilete7668.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Herleiv Saunes

Hei!De frivillige hjelperene som nr.3 skriv om. Det er vanskelig å se hvem som kan ta bilde på Mt.Olive kirkegården av dem i Chicago.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Eg ville byrja med Amanda eller kanskje Cary (som begge held til i Cook Co.)..Det er berre å prøva :-)Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei igjen. Fant flere bilder fra Mt Olive kirkegård på nettet Fant også en mailadr. har sendt en forespørsel ang, bilder.i kveld Håper på svar skrev at at vi var to som var intressert. legger inn svaret her så fort jeg hører noe, Mvh. Marianne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HeisannFikk svar alt i dag. viss en skulle ha bilder av en spesiell gravstein kunne enn kontakte kirkegården direkte.Mount Olive 3800 Narragansett Ave, Chicago IL 60634. Tlf. (773) 286 3770

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Herleiv Saunes

Hei! Har sendt brev 4 ganger til Mt.Olive kirkegården og spørt etter noen opplysninger uten å få svar tilbake,så det har jeg gitt opp for mange år siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Då er det berre å prøva Amanda eller Cary ;-))Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marit Nyhus

HeiUnder findagrave.com ligger også denne kirkegården. Er vel ikke på langt nær tatt bilde av alle graver der kan jeg tenke meg, men du kan jo søke å se om du finner dine der LenkeMarit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.