Gå til innhold
Arkivverket

[#72586] Mt.Olive kirkegården i Chicago


Gjest Herleiv Saunes
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Innes Hansen

Hei. Legger ved bilde av inngangen til kirkegården. Min oldemor er gravlagt her men hun ligger i en umerket grav rett innen for porten har jeg fått vite. Lykke til videre. Mvh. Marianne

bilete7668.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Innes Hansen

hei igjen. Fant flere bilder fra Mt Olive kirkegård på nettet Fant også en mailadr. har sendt en forespørsel ang, bilder.i kveld Håper på svar skrev at at vi var to som var intressert. legger inn svaret her så fort jeg hører noe, Mvh. Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Innes Hansen

HeisannFikk svar alt i dag. viss en skulle ha bilder av en spesiell gravstein kunne enn kontakte kirkegården direkte.Mount Olive 3800 Narragansett Ave, Chicago IL 60634. Tlf. (773) 286 3770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herleiv Saunes

Hei! Har sendt brev 4 ganger til Mt.Olive kirkegården og spørt etter noen opplysninger uten å få svar tilbake,så det har jeg gitt opp for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

HeiUnder findagrave.com ligger også denne kirkegården. Er vel ikke på langt nær tatt bilde av alle graver der kan jeg tenke meg, men du kan jo søke å se om du finner dine der LenkeMarit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.