Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Herdis Holvik

[#72609] Ole Malmer Sørensen (Jernslet), slekt i Troms

Recommended Posts

Guest Herdis Holvik

Ole Malmer Stat (eller Stadt) Sørensen var fødd i Lenvik prestegjeld i Troms 02.09.1878. Foreldra var Søren Kristoffersen Jernslet f.1828 og andre kona hans Oline Ingebrektsd. Bukskind f.ca 1842. Ole kom til Måløy og gifte seg med Astrid Larsd. Gotteberg i Sør-Vågsøy kirke 01.07.1913. Han hadde minst 4 halvsøsken, Kristoffer, Alette, Grete og Ole frå faren sitt fyrste ekteskap med Beret (Berith) Sofie Sørensdatter. Er det nokon som kjenner til denne familien og etterslekta deira i Nord-Noreg?

Guest Carsten Schanche

Søren Kristoffersen Jernslett giftet seg for 3.gang i 1903 Lenke

Guest Herdis Holvik

Takk for det Carsten. Får prøve å grave vidare.

Guest Eva Henriksen

Min bestefar, Jentoft Kristian Odin Johansen (1886-1981) var sønn av Alette (1856-1936). Jeg har både bilder og litt mer informasjon om henne. Ta gjerne kontakt (evarh-krøllalfa-frisurf-dot-no). Alette Sørensdtr, gift m. Johan Kristian Johansen fra Kårvik i Lenvik. Min bestefar (som var min mors adoptivfar) var den eneste av Alette sine barn som overlevde sin mor, og hun bodde de siste åtte åra hos han.

Guest Herdis Holvik

Takk skal du ha Eva. Eg kontaktar deg direkte i morgon.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.