Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Monica Brandsøy Lystad

[#72630] Skjøte på deling av gardsbruk på Hestenesøyra i Gloppen

Recommended Posts

Hei,Leitar etter skjøte på eit gardsbruk i Gloppen. Gnr 31, men har dessverre ikkje bruksnr.Eit gardsbruk på Hestenesøyra skal i 1902 ha blitt delt mellom to naboar. Bruket var kalla Dirik/Didrik, utan at eg har noko sikkert bruksnr. Det eine bruket som overtok nyttar i dag gnr/bnr/: 31/9,16, så det er mogleg at riktig bnr er 16.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eit lån av bygdebok frå Gloppen fortel at det var gnr/bnr 31/1 som vart solgt og delt mellom nabobruka 31/7 og 31/9.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Under skanna tinglysingsdokument ligger kopi av panteregistrerbladene for gnr. 31/1:Permanent bildelenke: Permanent bildelenke: LenkeDer er det bl.a. vist til et skjøte i 1903.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for hjelp Yngve!Er det mogleg å få ei lenke til skjøte frå 1903? Eller er dette evt informasjon som eg sjølv kan finne på nett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for hjelp!Mvh Monica

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Det er sikkert eg som er heilt på jordet, men korleis kjem eg til skanna tinglysingsdokument?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor Kvien

Aase, De ligger under menyen på 'Framsida'.Skanna tinglysingsdokument

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.