Gå til innhold
Arkivverket

[#72639] August Kunz og Else Margareth Mo, Tyskland


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Kan nokon hjelpe med fylgjande (ein henvendelse frå ein eg kjenner):August Kunz - Han er født og oppvokst i Tyskland. Han opplevde krigen så han er litt gammel, holdt jeg på og si.. men sist man hørte noe ifra ham var vell i år 2004/2005.Han har vært gift med Else Margareth Mo - født i Kr.sund. i 1924 tror jeg det var, Kanskje du finner henne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Se på nr. 125 - Else Margareth, f. 1924 i Kristiansund, datter av Sverre Moe og Olivia Mathilde, f. Strøm - Møre og Romsdal fylke, Kristiansund, Ministerialbok nr. 572D08 (1921-1935), Fødte og døpte 1924, uten sidenr. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2706&idx_id=2706&idx_listetype=dp&idx_kjonn=&uid=ny&idx_side=-124>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Det kan det absolutt! Eg skal melde tilbake til vedkommande eg spør for, og høyre om dette virker rett.Takk for svar, Grethe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Det var rett person Grethe!Så er det å finne ut om dei lever ennå i Tyskland, og om dei har etterkomarar.Er det nokon som har tips om tyske nett-sider?Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.