Gå til innhold
Arkivverket

[#72647] F.T 1900 Onsø-Gressvik


Gjest Rolf Theodorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Theodorsen

Nr. 2003-2013: Olaus Henriks. og Helmine Marie. De har 9 barn i tellingen, og den jeg leter etter er: Olava Antonie f. 2.9.1908, Gressvik-Fr.stad-Glemmen. Hennes etterslekt er kjent. Kan jeg lage lenke, og hvordan? Hilsen Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Theodorsen

Takk Solveig, hadde nok glemt at Vestre Fr.stad fantes! Men å lage lenke finner jeg ikke ut av;boksen tema/gå til nr. hvor finner jeg den? Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Hei!På toppen av denne siden ser du en mørk blå linje som starter med: 'Databaseveljar', deretter de ulike FT-ene '1801, 1865, 1875 og 1900'. De to siste på den linjen er: 'Søk i alle database og Scanna kyrkjebøker'.Rett under denne blå linjen er det en hvit ramme (helt til venstre) hvor det står: 'Vis temaliste'. Deretter står det: 'Søk i tema/gå til nummer' Så følger en hvit ramme. Her kan du skrive ''lage lenke'. Trykk på 'søk' som er i neste ramme og du får opp flere tema som omhandler dette med å lage lenke.Dersom min forklaring ikke er god nok legger jeg ved de lenkene jeg fant ved å søke på 'lage lenke'.[url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=67565&sok=lage>Lenke lenke&nr=1&antinnlegg=18&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=2&antinnlegg=3&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=3&antinnlegg=16&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=4&antinnlegg=4&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=5&antinnlegg=19&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=6&antinnlegg=47&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=7&antinnlegg=20&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=8&antinnlegg=8&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=9&antinnlegg=3&startnr=&antall=&spraak=n#anker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.