Gå til innhold
Arkivverket
Gjest unni høgberg johansen

[#72662] Helmersen/Kristensen

Recommended Posts

Hei. Jeg trenger litt hjelp jeg til og finne følgende personer på HITRA. Hanna Helmersen født 21/1-1882 død 21/5-1966 Karen Helmersen født 13/10-188 død 15/4-1968 Mikal Kristensen født 29/8-1882 død 19/1-1965Mikal var gift med Hanna Helmersen Hilsen Unni Høgberg Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Er du sikker på fødselsdatoen? Finner ei Hanna Jørgine født 22.03 1882 Kvenvær på Hitra,med far som heter Helmer :Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Samme foreldre får ei datter Karen i 1888,men heller ikke her stemmer fødselsdato:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Denne familien bor i Møre-og Romsdal 1900,mora Jensine er enke Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Her er vel Mikals dåp :Lenke Han er født på Sortland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Når de døper første barnet i 1907 på Sortland,står det :'viet 26.12 1906,og da fant jeg vielsen(nr.142) Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Men som du ser,er det veldig mye unøyaktighet med fødselsdata på begge to.Ved vielsen står det 22.08 på Mikal,ved dåpen 29.08.Og det står også 29.08 på gravsteinen.Hvis dette er de rette personene du leter etter,vel og merke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Ja,siste innlegget er de jeg leter etter:-) tusen takk skal du ha for hjelpenHilsen Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Anne.Alt her stemte:-) så nå har jeg funnet alle barna til Mikal og Hanna.Nå skal jeg konsentrere meg om Hanna og Karen og hennes foreldre.Enda en gang hjertlig tusen takk for god hjelp Hilsen Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.