Gå til innhold
Arkivverket

[#72673] Bygdebok for Selje, Sogn og Fjordane


Gjest Bent Grotle
 Del

Recommended Posts

Gjest Bent Grotle

Jeg har registrert at det jobbes med ny bygdebok for Selje. Er denne boken utgitt og hvor kan den i såfall kjøpes?Mvh Bent Grotle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Hoddevik

Hei Det er riktig at det jobbes med ny bygdebok for Selje, men det er på privat iniativ. Selje kommune har det ikkje på sine planer. Eg har hatt dette som hobby i mange år, så eg tar det som det kommer. Blir ikkje noko bokutgave med det første, men har mykje stoff, så planlegg å få det på nett, abbonomang. Kansje i løpet av vinteren. Håper dette var til opplysning. Ellers om det er noko du lurer på er det berre å ta kontakt. Min e-mail er j-p-hod@online.no Mvh Jan Petter Hoddevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Grotle

Takk for svaret.Vil den dekke gardene i kommunen Selje eller har du planlagt å inkludere hele det gamle kirkesognet Selje som jo også inneholdt Vågsøy?Mvh Bent Grotle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.