Gå til innhold
Arkivverket

[#72716] Nordmøre fogderi 1852,hvilke kirker ?


Gjest Else Kari U.Vilhelmsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Jeg prøver å finne igjen Thomas Monsen som 1852 melder flytting til Nordmøre fogderi.Er det noen der ute som vet hvilke kirkesogn som hører med under Nordmøre fogderi, så jeg kan begrense letingen noe ? Mvh. Else Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Kirkesogn i Møre og Romsdal finner du her:LenkeDet ser ut som at alle nr fra 568 og høyere tilhører det som var Nordmøre fogderi.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

International Genealogical Index / Norway - 1 Select records to download - (50 maximum) 1. THOMAS MONSEN - International Genealogical Index Gender: Male Marriage: 26 MAR 1856 Tingvoll, More Og Romsdal, NorwayKanskje kan denne karen være noe å begynne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Ja dette ble full klaff på alle fronter og siden han kalles Lybak ved vielsen er det nok rett mann i 1900 også!Jeg fant ham ikke i 1865 tellingen noen steder i landet så 1900 hadde jeg ikke prøvd enda.Takk igjen begge to,nå har jeg litt å jobbe med når det gjelder etterkommere av dette paret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

He he ja når ser jeg at det er 1865 tellinga du hadde lenke til, syntes den var veldig lik den jeg fant selv etterpå ved hjelp av info i kirkeboka om at de skulle ha flyttet til Kristiansund i 1860 :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.