Gå til innhold
Arkivverket

[#72732] Finnås, Hord.Leitar etter Anne Johannesdtr.f.omkr. 1747


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Men det viste seg snart at Husa ikkje var stor nok til to brukarar. Alt i 1748 flytte Johannes Knutson med familien sin til Stokkvik, Bremnes. Seinare budde dei på Hestenes, Bremnes.Eg har funne denne nr.2 til venstre: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8818&idx_id=8818&uid=ny&idx_side=-15>Lenkemen det er ikkje henne.Det er lite truleg heller ikkje denne, heilt nede til venstre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

No skjedde akkurat det eg vart åtvara mot 'delar av innlegget kan forsvinna' osv...Dessutan gløymde eg siste lenka som skulle vore med Anne dpt.15.09.:LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Sidan det ikkje går an å kopiera det eg har fått frå Helga M Kallevik (utdrag frå bygdeboka), så får eg skriva det av:'Samstundes kom det ein ny mann til gards: Johannes Knutsen som fekk bygslebrev på halve Husa dat.23.11.1742.Johannes Knutsen Grutle, Bremnes gifte seg i 1743 med Marie Aslaksdtr Grutle.Deira barn var: Hans f.1744 ANNA ('mi' Anna) f.1747 g.m.1)Anders Pedersen Husa 2)Berge Nilsen Husa Britha f.1750 Jens f.1751 Asgjerd f.1753 Johannes f.1757 Ingeborg f.1760Så kjem det som står som siste setning i fyrste innlegget. Men det viste seg osv....Er det nokon som veit kva tid Anna vart fødd?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, _det_ er ein god kandidat, men finn det ikkje igjen i krk.boka (såg forresten no at det er notert døypte på høgre sida også, trudde det var berre trolovede/gifte/døde), tusen takk skal du ha iallfall!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Tror det er henne som står nest nederst helt til høyre. Der står Johannes Huuses dtr. Anne. Permanent sidelenke: Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Javisst!! Tusen takk skal du ha!!Såg jo der eg, men det var nok for seint for meg. Eg sat store delar av dagen igår, og har prøvt fleire dagar før, skulle likt å visst kor mange timar eg har brukt :-/ Men såg ikkje (som sagt) at det var ført på andre sida og...Dette var kjempeflott!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Da er det vel denne familien i B II, s. 557: '9) Johannes Knutson (Stokkvikjo), f. 1723. Johannes vart spilt og d. på St. jørgens Hospital i Bergen. G. m. Mari Aslaksdtr. Grutle, f. 1723. Ein veit ikkje året då Mari døydde. Kanhende flytte ho med Johannes til Bergen då han vart innlagd på Spitalen, og døydde der. Born: a. Anna, g. m. Berge N. Husa. b. Brita, f. ikr. 1750, g. søra Sele. c. Jens, f. 1751, g. Setre. d. Asgjerd, g. m. Peter J. Ersland, b. p. Skimmeland. e. Johannes, f. 1757, g. Hidle. f. Ingeborg, f. 1760, ug. Tente på Tjong i 1806. Johannes vart brukar i 1748, til 1757. Han flytte til Hestaneset i 1760. Truleg bygsla han Stokkvikjo på åremål. Då Johannes vart innlagd på Spitalen, er det sagt at han åtte ikkje noko å betala for seg med.'Kanskje det er Johannes som dør her: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=23&filnamn=STJORGB&gardpostnr=1622&merk=1622#ovre>Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Lauvås

Hei Kjellaug!Første lenken er vel til når han blir lagt inn på St.Jørgen:Innkomen dato: 10. des. 1765 som er innlemmet.Mens i andre lenken er det:Utdato: 23. feb. 1766 som er afgangnet.Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.