Gå til innhold
Arkivverket

[#72756] Skifte etter Knut Jacobsen og Borghild Hansine Hansen


Gjest Bjørn Olav Haugom
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Olav Haugom

Jeg vil gjerne ha opplysninger om skifte etter Knut Jakob Jacobsen d. 19.06.1967 i Bergen og Borghild Hansine Hansen d. 09.04.1977 i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Knut Jakob Jacobsen. Gift 1 i 1922 med Borghild Hansine Hansen,2 barn. Gift 2 i 1946 med Solveig Johanne Jacobsen d.16/4 1951. 1 sønn fra 2 ekteskap.Borghild Hansine Jacobsen døde på Domkirkehjemmet. 1 datter og 1 sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Olav Haugom

Jeg er spesielt ute etter navn på datter fra første ekteskap. Fornavn er Ruth. Men jeg vet ikke hva hun het(er) som gift. Sønn fra første ekteskap er død. Sønn fra 2. ekteskap er min onkel. Dersom navn på etterkommere ikke kan opplyses her, er det mulig å sende dette som melding til meg?Bjørn Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Sender ved info. fra disnorge/gravminner.Navn Ruth Wold Født dato 0510 1922 Død dato 0606 1993 Begravet dato 1106 1993 Felt L/2 Rad 01 Gravnr 002 Gravplass Gand Fylke/Kommune Rogaland/Sandnes Kirkesogn Gand Prestegjeld Gand prestegjeld Prosti Sandnes Prosti Bispedømme Stavanger Registrerings foretak Sandnes Kirken Registrator Kirkevergen i Sandnes Registrering ferdig Mars 2006 Merknad Bidratt med bilder: Kåre Sunde Fotograf Odd Willy Hansen Om registreringen Kirkevergens database

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Bjørn Olav Haugom

Er det mulig å finne opplysninger om skifte etter Ruth Wold f. 05.10.1922 d. 06.06.1993 i Sandnes og Gunnar Wold f. 15.01.1924 d.18.04.1979 i Sandnes?Jeg har kontaktet kirken i Sandnes og fått vite at graven er slettet. Fester til graven var ikke navngitt men det var en kommentar om at fester var død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Spørsmål om skifterettens befatning med disse boene bør rettes til:Jæren Tingrett, Langgata 96, 4306 Sandnes, Tlf: 51 68 52 00, Fax: 51 68 52 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.