Gå til innhold
Arkivverket

[#72769] Berit Petrine Arnesdt. fødd 1841 på Ona og barna hennar


Gjest Anne Huse
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Huse

Berit Petrine vart i 1879 gift med Nils Hansen, også frå Ona. Dei fekk i alt 5 barn, berre 3 levde opp. Eldste dotra, Lina Severine, gifta seg med Fridtjof Fredriksen og flytta truleg til Sortland. Berit vart enke i 1907, og i 1912 vart huset deira seld på auksjon.Er det nokon som har opplysningar om kvar det vart av Berit, sonen Hans Andreas, fødd 1880, og dotra Johanna, fødd 1883 ?Mvh Anne Huse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Finner dette gravstedet i databasen Gravminner i Norge: ekteparet Lina og Fritjof Fredriksen gravlagt i Sortland. Men her står det at Lina er født i 1889 - LenkeGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Lenken ble helt feil - det står at Lina er født 29.07.1889 på gravstenen [url="http://www.disnorge.no/gravminner/bilde.php?id=1745405>LenkeDatoen 29.07. stemmer med kirkeboka, men årstallet er forskjellig. Din Lina er født 29.07.1881 Møre og Romsdal fylke, Sandøy i Aukra, Ministerialbok nr. 561A03 (1878-1900), Fødte og døpte 1881, side 14. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Huse

Takk til Grethe. I mitt første innlegg skreiv eg at Lina Severine og mannen Fredrik truleg flytta til Sortland. Dette fordi der ikkje er samsvar mellom det som står på gravsteinen og innføringar i kirkeboka for Sandøy. Men der er så stor likheit at eg reknar det for fullt muleg at det er dei samme personane.Det er mor til Lina, Berit Petrine Arnesdt., broren Hans Andreas og søstra Johanna vi ikkje veit noko om etter 1912. Dvs. Johanna er heller ikkje å finne i 1900-tellinga.Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Det gjorde ikke jeg, heller, Bjørg. Dumt at gravstedet i Sortland var et bomskudd. Hans Andreas ble i alle fall konfirmert i 1894 - Møre og Romsdal fylke, Sandøy i Aukra, Ministerialbok nr. 561A03 (1878-1900), Konfirmerte 1894, side 104. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3840&idx_id=3840&idx_listetype=kf&idx_kjonn=b&uid=ny&idx_side=-17>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Nå har jeg sett i nabokommunene Aukra, Midsund og Haram,for å se om hun kunne være konfirmert der. Men heller ikke det ga resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Huse

Takk til både Grethe og Bjørg for interessa og hjelpa så langt. Eg har sjøl leita i nabokommunene sine kirkebøker, men sjølsagt kan det vere fort gjort å oversjå ting.Når det gjeld Sortland, trur eg som sagt, ikkje at det er bomskudd sjøl om der ikkje er heilt samsvar. Lina Severine og Fredrik fekk ein son Fredrik Nikolai medan dei fortsatt budde på Ona. Eg meiner at han også er gravlagd på Sortland, med ettern/adr. Selnes, reg på DIS. Dessverre finn eg ikkje kirkebøker vedr. døde etter 1908 i Hadsel kommune.Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

I kirkebøkene for Sortland finner du registrert begravede helt til 1915.Vet du forresten sånn ca.nårtid Lina og Fredrik skulle ha flyttet fra Ona ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Huse

Fredrik Nikolai var fødd 18.2.1906. Samme året, den 28. oktober gifta foreldra seg. Faren, Fridtjof Fredriksen var fødd 1882 i Lindås i Hordaland, men i 1900 budde han saman med foreldra og søsken i Hadsel kommune i Nordland. Det var sikkert bakgrunn for at Fridtjof og Lina også flytta dit. Eg har ikkje fleire opplysningar om dei. Huset til Lina sine foreldre vart selt på auksjon i 1912. Det må vel vere i tidsrommet mellom 1906-1912 dei har flytta.Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.