Gå til innhold
Arkivverket

[#72795] Nokon som har medlemskap til ancestry.co.uk? - oppslag vigsle 1949?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

På denne sida hjå ancestry.co.uk:Lenkeetter søk for Amanda Joranger og Zygmunt Kucharczyk finn eg ei vigsle i West Riding (Huddersfield), Yorkshire, England, men her står ingen dato. Dei skal ha gift seg hausten 1949.Er det nokon som har tilgjenge til denne basen og som kan hjelpa meg med eit oppslag? I tillegg til vigselsdatoen og -staden er eg òg interessert i fødestaden hans (kvar i Polen)?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg var inne å sjekket opp dette og fant vielsen som må ha vært i tidsrommet Jan. - Mars 1949. Jeg fant ikke noen andre opplysninger enn det du allerde har. Kanskje det hadde blitt flere hvis jeg hadde bestillt en kopi? Mvh. Johan Arthur hansen

bilete7718.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Johan Arthur for kjapt og spennande svar. Det er synd at ein lyt tinga kopi for å få greie på den nøyaktige datoen. Kva betaler ein då for som medlem hjå ancestry.co.uk? Eller kan du som medlem få tilsendt ein nøyaktig kopi utan å betala ekstra for det? Då er eg sjølvsagt interessert..., og takkar so mykje for det!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

En betale 7.99.US dollar og ikke vet jeg om det står noe avgjørende i slike dokumenter, men det er det kanskje andre som har erfaring med? Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Johan Arthur og Arnfrid for nye interessante innlegg.* Det ville vore kjekt å høyra om nokon har erfaringar når det gjeld desse attestane frå England. Inneheld dei òg fødestad?* Eg visste at Amanda døydde i San Diego, CA i 2005, men at Zygmunt var avliden, var nytt for meg. Sist eg høyrde var han på ein pleieheim i San Diego, CA...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.