Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Nils Anton Allergodt

[#72843] Tyding av kirkebok waage

Recommended Posts

Jeg er ikke sikker på navnene til forlovere bryllup 28/6-1775 mellom Siver og Ragnhild. Spalte nr.2 fra høyre nr, 6 nedenfra. Se lenke [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9247&idx_id=9247&uid=ny&idx_side=-131>Lenke LenkeKan noen tyde fadderne til Siver døpt 13 August 1775 for jeg tror dette er første barnet til Siver og Ragnhild.Mener å se at faren er siver sivertsen Spalte helt til høyre nr. 4 opp Se lenkeLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Forloverne er Herman Erichssen og Peder Olssen.Førstnevnte er også en av fadderne ved Sivers dåp. Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for navnene til forloverne.Håper at noen klarer navnene til fadderne til Siver også. Nils

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aud Sandbu

Fadderene til Siver: Herman Ericksen, Iver Snerle, Anders Olsen, Kari Snerle og Kari Holl:øjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp til tyding Else og Aud. Jeg kommer antakelig å trenge mere hjelp siden.Kommer tilbake da. Hilsen Nils

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.