Gå til innhold
Arkivverket

[#72865] På leit etter dødsdatoar, Meløy Nordland. Er dette rett Nils Pedersen?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

På 'jakt' etter døde i Meløy finn eg ein Nils Peersen Mesøe(kvar er det?), eg lurar på om nokon med tilgong til skifte eller anna kan bekrefta/avkrefta om dette er rett/gale?Den Nils eg leitar etter vart f.på Bolga omkr.1755, ein son Johan Nilsen vart f. i Meløesund. Nils Pedersen (evt.Peersen) var gift med Karen Olsdtr.Du finn Nils Peersen nesten heilt nede på venstre sida her: LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Niels og Karen i 1801 på en helt annen gård [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=18&filnamn=f18011836&gardpostnr=122&personpostnr=1696&merk=1696#ovre>Lenke Og som du ser så er alderen feil, men tall som 60 er vel som regel bare ca.Vet du når og hvor kona Karen døde?Her er den andre Nils Pedersen i 1801 som er litt yngre, men med samme yrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar og hjelp!Nei, ho(Karen Olsdtr) er ein av dei andre eg leitar etter i Meløy krk.bok.Får berre fortsetja leitinga då :-))Venleg hwelsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Det er holdt skifte etter Nils Pedersen på Mesøen i 1821. Ektefelle var Karen Olsdatter, og han hadde barna Johan og Karen. Passer på han på Sunnet i 1801.Kan ikke finne noe skifte etter Karen.Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg prøver meg igjen med eit spørsmål om døde:Dette gjeld kona til Lars Olsen Aspnesset, her i FT1801: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=f18011836&gardpostnr=140&merk=140#ovre>LenkeEg har funne ei i 1820, men er usikker på kva som står som bustad på henne. Det gjeld altså Karen Nilsdtr. nr.11 på høgre sida:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk! Fann 'motsatt' bok til ein eg hjalp før idag, men tenkte ikkje på det sjølv no, må visst ta kveld no, etter å ha leita i Meløy krk. bok i heile ettermiddag.Nei, det var ikkje mykje hjelp i den ifoen, men dersom det ikkje finnes andre i passande alder i området seinare, så er det vel helst henne.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Helge Angell

Til Mariann: Du konkluderer kanskje litt vel raskt, særleg med utgangspunkt i det du skriv i det fyrste innlegget ditt (1). Der skriv du at 'Den Nils eg leitar etter vart f.på Bolga omkr.1755'. Men det trur eg er feil. Det er ingen Nils Pedersen født i Bolga på den tida. Han som døydde i 1819, var i alle høve ikkje født der. Både i innrulleringsmanntalet 1769 og 1809 (i 1809 var han innerst i Bolga!) er han oppgitt å vera født på Jenslund. Han må vera den Nils som er son til Peder Nilsen som budde på Jenslund i 1769. I 1769 er Nils 6 år og oppført med ein bror, Anders, som er eitt år. Det kan vera foreldra til Nils som er nemnde før Nils og familien i folketellinga 1801. Eg har ikkje sjekka kyrkjeboka for å få dette stadfest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Helge Angell

Til innlegg 8: Du må hugse på at Aspneset i Meløy også heiter Indre Skålsvik. Det er ikkje klart for meg kva du spør om: Er det når ho døydde eller kven ho var? Ho døydde i alle høve før 1824. Ho var født i Åbotsvika i Meløy, men det veit du vel. Eg synest hugse at denne familien har vore tema i dette forumet tidlegare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Helge Angell

I forlenginga av innlegg 11: Når eg ser etter i databasen min, finn eg at Nils verkeleg var son til Peder Nilsen og Anne Nilsdtr som budde i Meløysundet i 1801. Nils var født på Jenslund (Ørjeosen) i 1763, døypt Dom XXII p Trin dette året i Meløy kyrkje. Det var skifte etter Peder i 1805. Peder var født på Ballset omlag 1727 som son til Nils Pedersen og Maren Olsdtr. Anne Nilsdtr var født i Snyen rundt 1740 som dotter til Nils Olsen og Maren Nilsdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for hjelp igjen Olav Helge!11):Ja, det kan nok vera at eg er for rask i konklusjonen, men akkurat denne gongen handla eg i 'god tru'(men eg er klar over at å tru blir feil i denne samanhengen ;-)). Det står nemleg ved giftarmålet i 1790 Nils Pedersen Bolgen. Men takk iallfall for god hjelp til å retta opp feilen! Har du dødsdato for kona til Nils, Karen Olsdtr?Sitat frå innlegg (12):'Eg har funne ei i 1820, men er usikker på kva som står som bustad på henne'. Synst det står ganske tydeleg kva eg er ute etter? Kvar budde Karen Nilsdtr. som døydde i 1820?Ja, eg har hatt eit tema ang. Karen Nilsdtr. og Lars Olsen Aspnesset før, det stemmer, så det at ho var f. i Åbotsvik har eg fått med meg :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Olav Helge eller nokon andre: Ein slektning av meg har forska ein del på slekta frå Meløy, han har notert at dødsdatoen til Lars Olsen Aspnesset er 26.02.1839.Er dette feil, eller står den datoen ført ein stad som eg ikkje har funne enno?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Det er ikke godt å si hvor datoen kommer fra. Det kan være en feil. I den delen av samme kirkebok som omhandler Rødøy, finner jeg Lars Olsen, Reppen, død 28.02.1839. Han oppgis da å være 59 år og døde ugift og uten etterkommere, i følge skiftet.Nr 11: Lenke(Ordet foran navnet, klarer jeg i farta ikke tyde, men det er vel heller ikke viktig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg har notert Lars Olsen, født ca 1748 i Reppen, død etter 1801 på Aspneset, Meløy. Gift på Aspneset, Meløy 1784 med Karen Nielsdatter, født ca 1761 på Aspneset, Meløy. Men jeg har ikke funnet noen etterekommere. Men han hadde 2 barn, Johannes Larsen, født 1791 på Asneset og Margreth født 1795 på Aspneset. Men jeg har ikke søkt noe mer etter denne familien.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Heisan Birger :-) Tusen takk for engasjementet, men som eg skriv i (14) har eg hatt dette temaet oppe før, så eg har det meste om dei, men eg manglar dødsdatoar.Eg trudde datoen eg hadde på Lars Olsen var rett, men den viser seg å vera feil, det oppdaga eg då eg fann det som sannsynlegvis var enka hans, død 1820.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.