Gå til innhold
Arkivverket

[#72880] Etterkommere etter Hans og Maren Hansen, Drammen


Gjest Lill Juelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lill Juelsen

Søker å finne etterkommere etter ovennevnte ektepar som i 1900 er bosatt i Danneviggade 500 med sine barn:LenkeJeg viser til debattnr 72344. Etpar sønner har altså emigrert til USA. Jeg søker informasjon om etterkommere i Norge. Jeg fikk god hjelp og fikk noe informasjon om sønnen Harald, men dette stoppet opp. Kan noen kjenne til etterkommere etter søsknene Jørgen, Dagmar, Gustav, Johan, Petter og Harald Hansen, så skriv gjerne til meg privat. Email adresse: lillinju@broadpark.no.Med vennlig hilsen Lill Juelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Vet ikke om dette kan hjelpe deg til å finne opplysninger om Harald Hansen. På Dis gravminner finner jeg en med samme navn som er bisatt 1968 på Tangen i Drammen: LenkeDu må muligens klikke flere ganger på lenken for å få fram opplysningene. Tangen er i alle fall på Strømsøsiden av elven, om han har blitt boende i Drammen.Det er ikke fotografert noen gravstøtte på gravne, så den er muligens fjernet.En henvebdelse til kirkevergen kan vel gi svar på hvem som har betalt for gravfestet?Lykke til.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Juelsen

Takker for informasjonen. Men grunnen til at videre prosess stoppet (se nevnte debatt) opp er nettopp at Drammen kommune har et unikt taushetspålegg som ingen andre kommuner har, om ikke å oppgi festers navn. Det gjorde at jeg måtte ta fatt i etterkommere av de andre søsknene...Mvh Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.