Gå til innhold
Arkivverket

[#72965] Overhalla


Gjest Svein Edvardsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Johanna Grande d.20.10.1899 d.08.10.1987 begr.14.10.1987 A 02 012 Ranem Overhalla RanemArne P Grande f.09.08.1897 d.10.09.1961 begr.16.09.1961 A 02 013 Ranem Overhalla RanemDu får ta ein tlf. til krk.kontoret og håpa at dei har frigjeve namna på festar :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Edvardsen

hei heiJo jeg er klar over det, men mange av disse kirkekontorene sier de har taushetsplikt om å opplyse dette, forstå det den som vil. Så derfor prøvde jeg på denne måten, og om noen kan sende det direkte på mail til meg.Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, nokre krk.kontor har sperre på det, men ikkje Overhalla!Har nettopp vore i kontakt med dei ang. noko anna, og har fått namn på festar for deg med det same :-)) (må ikkje gje opp før du har prøvt ;-))Send ein e-post til mastokk2alfakrøllonlinepunktumnoVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Svein Edvardsen

Hei MariannHer har det skjedd noe. Jeg så ikke meldingen din før nå. Jeg har som prinsiff å svare på alle svar, så her må jeg bare beklage. Takk for opplysningene Mariann.Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.