Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Liv B Christensen

[#73010] Ingvald født i 1903

Recommended Posts

Guest Liv B Christensen

Leter etter Ingvald Christensen fra Oslo/Kristiania. Tror han er født 17. september 1903. Faren Olaf bodde i Kristiania i 1900-tellingen. Hvilket prestegjeld bør jeg lete i? (Både Christensen og Kristensen brukes).

Guest John O. Svenning

Hei! Ingvald Christensen døde 16.09.1992 og er gravlagt på Østre gravlund i Oslo. Mvh John

Guest Anne-Lise Hansen

Hei, Liv B. Jeg fant Ingvald i kirkebok for Grønland (MINI nr. 14) 1900 - 1911 s. 191 nr. 56. LenkeVennlig hilsen Anne-Lise

Guest Mariann Stokken

Dersom du ser under anmerkninger heilt ute til høgre finn du også andre opplysningar om dei:Borgrl.g. 15.01.1902. Hun udm.23.12.1901. (ein av brureparet måtte vera utmeldt for å få lov til å bli vigde borgarleg).Venleg helsing Mariann.

Guest Liv B Christensen

Tusen, tusen takk til Anne-Lise og Mariann. Dette har jeg vært på jakt etter lenge. Gutten er oppkalt etter sin oldefar.Det er bestemor som er fadder, sammen med onkel, far og en for meg ukjent person; 'enkefru Hulda Christensen, pig. Ragna Sæther, vei. arb. Thor Christensen, faderen.'Min oldefar, bror til Ingvalds far var også borgerlig gift, men var det bare kvinnen som var utmeldt her? Må finne giftermålet.Dette hjalp meg til å få brikkene på plass.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.