Gå til innhold
Arkivverket

[#73028] Hvor ligger maja greta F Ernst og Axel Anderson begravet


Gjest roy ole Axelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest roy ole Axelsen

Er det noen som kan si meg hvor disse er begravet de er født hendholdsvis 1832 1 mars Axel og maja greta 13 mai 1827 de kom til Norge i 1872 de hadde barna Carl niord 1862 fredrik julius 1856 edvard hilmer og axel alfred begge født 1867 vet heller ikke hvor de ble av uten min olde far som het Jan t Axelsen som dette stedet har funnet ut hvor ligger begravd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roy ole Axelsen

har jan teklers barn men vet ikke hvor de bosattte seg uten min farfar ernst roy og jeg har som sagt lite opplysninger hvor maja greta og axel ligger begravd og deres barn hvor de ligger begravd og hvor de ble gift uten de jeg fikk tilsend på lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roy ole Axelsen

Har et flyttnings bevis som sier at det er glemmen, signert naverstad 1872 Har også et flyttningsbevis som sier at en av Sønnene Fredrik Julius Axselsson anflytter til Fredrikstad og de er signert Naverstad okt 1873 han kom senere kan dette hjelpe noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Roy Ole, jeg arbeider for tiden med den samme slekten. Jeg kan godt gi deg litt oppdatering på det vi har funnet. Men jeg har ikke anledning til å gjøre det her i forumet. Kan du sende meg en epost til tore @ monstermail.no ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.