Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bjørn Gundersen

[#73052] Dødsfall Bergen Ingeborg Nielsen

Recommended Posts

Gjest Bjørn Gundersen

Er det mulig å finne når Ingeborg Eveline Nielsen f.Evensen f.8/8-1898, Bergen døde?Ved skifte etter hennes mor Oline Evensen f.28/5-1875 som døde 6/6-1939 var hun i live.Jeg tror hun døde mellom 1939 og 1960. Er det mulig å finne navnet på hennes mann?Bjørn Gundersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Gangdal

Ingeborg Eveline giftet seg 10.2.1934 hos byfogden i Bergen med Peder Nilsen f. 02.12.1881 fra Os i Hordaland. De har mest sannsynlig flyttet fra Bergen under krigen. Finner henne ikke blandt døde i Bergen / Os.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Gundersen

Takk til Astrid Gangdal! Jeg var ikke klar over at de hadde flyttet fra Bergen. Bjørn Gundersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Gundersen

Hei! Jeg har nå funnet mannen til Ingeborg Nilsen død i Granvin i 1964 via DIS-gravminner. Jeg lurer på om det er mulig å slå opp i kirkebok for Granvin,Hordaland for å finne om Ingeborg Eveline Nilsen f.Evensen f.8/8-1898 døde her mellom 1940 og 1960. Bjørn Gundersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.