Gå til innhold
Arkivverket

[#73086] Borghild Johannesdotter Bakke, fødd i Fusa 1915 - kven var foreldri hennar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Borghild Johannesdotter Bakke (1915-1979) er oppgjevi fødd på Sævareid i Fusa 28.7.1915. Foreldri skal ha vore Johannes og Marta Bakke.Eg finn ikkje denne fødsli i dei skanna kyrkje- eller klokkarbøkene for Fusa, men kanskje me har einkvan som er lokalkjend i området som kan hjelpa meg?* Har Borghild fleire førenamn?* Fullt namn på far hennar, med yrkestitel og opphav (fødestad)?* Fullt namn på mor hennar, med opphav (fødestad)?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiDette er vel vielsen til Johannes og Martha, se nr 3 Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Strandvik i Fusa, Ministerialbok nr. D 1 (1880-1938), Ekteviede 1911, side 220. Permanent sidelenke: LenkeHilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Se på gjente nr 13,hun er f.1913 mulig det allikevel er den rette ? Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Strandvik i Fusa, Klokkerbok nr. C 3 (1903-1920), Fødte og døpte 1913, side 62. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Solveig og Bjørg for kjempeflotte innlegg! Eg trur so sanneleg at de har funne rette folki, og fødselsåret til Borghild har nok vore oppgjeve feil...!Med dette er problemet soleis løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.