Gå til innhold
Arkivverket

[#73094] Ringebu og Vang H.


Gjest Eva Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Johannessen

Trenger hjelp med å finne videre bakover på disse 2.Lars Johannesen f.1844 Vang H og hustru Mari Hansdatter f.1848 Øien i Ringebu.Dette paret blir gift i Stor Elvdal 13 mars 1871 og lysningsforlanger var skoleholder Haugen.De får sønnen Johannes Larsen f.11.7.1871 Øien Ringebu.Noen som vet hvem foreldrene til dette paret er?På forhånd takkEva :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Johannessen

1000 takk til dere som har hjulpet meg så langt...Mari Hansdatter og Lars Johannesen er min mann sine tippoldeforeldre..Tar imot flere opplysninger med takk..Har nok en skrivejobb å gjøre noen dager fremover nå med å få alle disse personene inn i slektsprogrammet. Smil fra Eva:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Eva Johannessen

Svein Botterud; er du i slekt med denne Mari Hansdatter, Smidesangløkken? Da vil jeg gjerne komme i kontakt med deg. Send meg gjerne en mail på esj_63@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete K. Hvidsten

Hei EvaDette er mine oldeforeldre. Foruten Johannes ble de 7 andre barna født i Vang. Min mormor var deres yngste barn, Tora Larsen født i 1890. To av barna, Ragna og Martin, emigrerte til USA i 1906.Lars Johannessens foreldre er: Johannes Larsen og Berthe Simnsdatter - de hadde 3 barn, Lars, Simen og Børre.Berthe døde i barselseng, når Børre ble født.Viser også til tema 41935, Simen Johannessen Fredhjem. Jeg kan gjerne ta kontakt med deg på din e-postadresse. Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Johannessen

Hei Grete.Det hadde vært kjempefint hvis du ville det. Dette er en slektsgren som vi har slitt litt med å finne bakover på. Smil fra Eva :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.