Gå til innhold
Arkivverket

[#73116] Ellef Ingebretsen og Else Olsdt.?


Gjest Terje Wilhelmsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Wilhelmsen

Hei der ute.Jeg etterlyser data rundt disse to personene som født, døde, gifte osv. De har en sønn som heter Johan (Jon) Ellefsen, Bøen. Døpt i 1746 (mini: II 2, side 6 i Aremark/Øymark, Østfold). Etter at de giftet seg bodde de i en periode på Bombråten og deretter på Trollsund. Ut fra Kirkeboka over ser jeg navnet på foreldrene, men kan ikke tyde på hvor de kommer fra. Håper at noen kan hjelpe meg.Hilsen Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Sønnen Jon ble døpt 13/3 1746 i Aremark. Foreldrene bodde på Holtzrød. Faddere: Hans Øjestad, Ingebret Lænsmand, Thor Wogelsbye, Anne Kasebøe?, Berthe Wogelsbye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Wilhelmsen

Hei Berit, Takk for svar.Du skulle ikke ha opplysninger om når Ellef og Else er født osv.?De Kirkebøkene du har tilgang til finner jeg ikke i Digitalarkivet.H. Terje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Den kirkeboka som jeg skriver fra i (3) har du nok selv funnet. Og dåpen til Ole i (4) har jeg lagt inn lenke til. Begge finnes under 'Skanna kyrkjebøker'. Aremark starter i 1735 og Øymark i 1738.Jeg har ikke funnet vielsen til Ellef og Else i Aremark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.