Gå til innhold
Arkivverket

[#73135] Program for EMF filer


Gjest Johan Arthur Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Arthur Hansen

Er det noen som vet et bra program for å vise EMF filer? I XP var det 'Windows bilde og fax program' som var utmerket til disse filene. I Vista vises EMF filene i 'Microsoft Office Picture Manager', men med elendig oppløsning. I Paint gikk det også bra i XP, men i Vista blir bakgrunnen helt sort uten at jeg finner ut av hvordan det kan bli hvit. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiser ut til at du kan inpotere EMF filer i Officepakke. Her står det hva du må gjøre avhengig av vilke program du har i Officepakkn. Visio er vel best siden det er en grafikk tegning. Men siden du neppe har jeg søkt på hele pakken slik at du kan velge inport i Word og Exsel etc. Lenke filinportSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hjertelig takk for hjelpen! Jeg fikk åpnet EMF filene i Excel 2007! Visio har jeg visst om. Det er ganske dyrt (tror jeg) Fikk konvertert EMF filer til PDF i dette programmet. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.