Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Laila Fagerli

[#73140] Info. om Ole Henrichsen, f. 1755, Modum?

Recommended Posts

Gjest Laila Fagerli

Søker opplysninger om Ole Henrichsen, født 1755. Gift 1780 med Christine Ellefsdatter, f. 1759. Bosted 1801 på Saastad, Modum. Alle opplysninger om dette paret mottas med takk.Hilsen Laila

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnt Hole

Hei,Iflg. dødsfallmeldinger til sorenskriveren i Eiker, Modum og Sigdal dør Ole Hendriksen Saastadeie 1/5 1835, 80 år gammel. Enken Christine Ellefsd. dør på Thorsbye 10/8 1839, 79 år gammel. Ved hennes dødsfall er oppgitt 6 barn:1.sønn Henrich Olsen, ca 52 år 2.sønn Ole Olsen, ca 49 år 3.sønn Hans Olsen, ca 40 år 4.sønn Jacob Olsen, ca 38 år 5.datter Gunnild Olsd. g.m. Anders Johnasen Jahr 6.datter Randi Olsd. g.m. Hans Olsen OverneieMvh Arnt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Grøndahl

Laila,Dette er desverre ei grein av 'familien' jeg enda ikke har jobbet særlig med. Ole har jeg ikke noe om, men som foreldre til Kristine har jeg notert følgende:Ellev Olsen Schinstad (1733 - 1810) og Randi Olsdatter (1737 - 1797). Ellev og Randi giftet seg 5 jun 1759.mvh. Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Laila Fagerli

Hei Arnt, Anne og Arne, takk for alle opplysningene, dette satte jeg stor pris på! Vennlig hilsen Laila

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.