Gå til innhold
Arkivverket

[#73140] Info. om Ole Henrichsen, f. 1755, Modum?


Gjest Laila Fagerli
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila Fagerli

Søker opplysninger om Ole Henrichsen, født 1755. Gift 1780 med Christine Ellefsdatter, f. 1759. Bosted 1801 på Saastad, Modum. Alle opplysninger om dette paret mottas med takk.Hilsen Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Hole

Hei,Iflg. dødsfallmeldinger til sorenskriveren i Eiker, Modum og Sigdal dør Ole Hendriksen Saastadeie 1/5 1835, 80 år gammel. Enken Christine Ellefsd. dør på Thorsbye 10/8 1839, 79 år gammel. Ved hennes dødsfall er oppgitt 6 barn:1.sønn Henrich Olsen, ca 52 år 2.sønn Ole Olsen, ca 49 år 3.sønn Hans Olsen, ca 40 år 4.sønn Jacob Olsen, ca 38 år 5.datter Gunnild Olsd. g.m. Anders Johnasen Jahr 6.datter Randi Olsd. g.m. Hans Olsen OverneieMvh Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Grøndahl

Laila,Dette er desverre ei grein av 'familien' jeg enda ikke har jobbet særlig med. Ole har jeg ikke noe om, men som foreldre til Kristine har jeg notert følgende:Ellev Olsen Schinstad (1733 - 1810) og Randi Olsdatter (1737 - 1797). Ellev og Randi giftet seg 5 jun 1759.mvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.