Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Lena Leganger

[#73147] Dødsmelding Bergen

Recommended Posts

Guest Lena Leganger

Rasmus Olai Mathiesen f. 09.01.1878 på Leikanger, Stadtlandet døde i Bergen 16.02.1944 Lpnr. 421Ønsker å få opplysninger om etterkommere mvh Lena Leganger

Guest Astrid Gangdal

Enke Anne Marie Mathiesen. Barn: Margit Mikkelsen, Askøy. Astrid Marie Alsaker, Bergen. Ragna Espedal, Tysse i Samnanger.

Guest Lena Leganger

Tusen hjertelig takk for informasjonen :) mvh Lena

Guest Rune Bergesen

Hei Astrid Marie Mathisen Alsaker gift i Bergen-Domkirken 30.06.1928 med Torolf Alsaker født 06.09.1904 i Bergen De fikk 3 barn, 2 er døde, Astrid døde i Bergen 11.07.1962 og Torolf 20.02.1987 i Bergen, Torolf var min Onkel. Ragna var gift med Sigmund Espedal født i Bergen 01.03.1906, 2 barn, Sigmund døde i Bergen 04.11.1967 og Ragna 12.04.1971, Rune

Guest Lena Leganger

Hei, Jeg la inn et innlegg til deg Rune, men nå finner jeg det ikke igjen. Så da får jeg prøve på nytt :) Takker så mye for informasjonen om etterkommerne. Min farfar Sigvart Leganger er fetteren til Astid, Ragna og Margit. Skulle du ha ytterlige opplysninger må du gjerne kontakte meg på mail: llega(snabel a)broadpark.no mvh Lena

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.