Gå til innhold
Arkivverket

[#73147] Dødsmelding Bergen


Gjest Lena Leganger
 Del

Recommended Posts

Gjest Lena Leganger

Rasmus Olai Mathiesen f. 09.01.1878 på Leikanger, Stadtlandet døde i Bergen 16.02.1944 Lpnr. 421Ønsker å få opplysninger om etterkommere mvh Lena Leganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Hei Astrid Marie Mathisen Alsaker gift i Bergen-Domkirken 30.06.1928 med Torolf Alsaker født 06.09.1904 i Bergen De fikk 3 barn, 2 er døde, Astrid døde i Bergen 11.07.1962 og Torolf 20.02.1987 i Bergen, Torolf var min Onkel. Ragna var gift med Sigmund Espedal født i Bergen 01.03.1906, 2 barn, Sigmund døde i Bergen 04.11.1967 og Ragna 12.04.1971, Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena Leganger

Hei, Jeg la inn et innlegg til deg Rune, men nå finner jeg det ikke igjen. Så da får jeg prøve på nytt :) Takker så mye for informasjonen om etterkommerne. Min farfar Sigvart Leganger er fetteren til Astid, Ragna og Margit. Skulle du ha ytterlige opplysninger må du gjerne kontakte meg på mail: llega(snabel a)broadpark.no mvh Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.