Gå til innhold
Arkivverket

[#73202] Brosjyre Digitalarkivet PDF


Gjest Hans-Petter Falao
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans-Petter Falao

Jeg har lastet opp brosjyre Digitalarkivet. Etter å ha skrevet ut dobbeltsidig og brettet, så kommer brett nr 2 6 mm inn på tekst i kolonne 3. Tekstbredde er målt til 83 mm, 79 mm og 83 mm. Ved å øke tekstbredden på kolonne 2 til 83 mm og øke mellomrom mellom spaltene med 1 til 2 mm vil tekstene passe bedre på en ferdig brettet brosjyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Slektsforskerdagen kom svært raskt på oss!Vi har rukket å oppdatere brosjyren, men rakk ikke å publisere den. Jeg har derfor sendt deg den oppdaterte filen på e-post, og kan sende på e-post til andre som måtte ha interesse av den. Så skal vi legge ut den oppdaterte versjonen i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Yngve Nedrebø

Som ovenfor vist ligger brosjyreteksten fra 2009 under 'Nyttige lenker', og kan skrives ut derfra.Jeg ser at det har skjedd en god del i løpet av det siste året. Vi skal prøve å oppdatere brosjyren, og har som målsetting av vi innen utgangen av august kan legge ut den nyeste versjonen. Vi legger den på samme sted som den nåværende ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.