Gå til innhold
Arkivverket

[#73221] Karen Folquord sdtr. g.m. Hans Henrichsen Krey, Krei, Krej, Inderøy, Just


Gjest Ann Helle
 Del

Recommended Posts

Gjest Endre Holten

Ann Helle!Til innl. 46. Ole Knudsen, oppf.som sersjant i manntalet 1701. Til innl. 48. Truleg Hans Henrikson Rytter, son av Henrik Mogenson. Til innl. 49. Leiermålssaka, i justisprotokollen 1700 - ikkje på nett enno.-endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn / 43'Miss Sophy' kjende frå før berre 2 Justar; Rolf Just Nielsen og Leif Juster.Ho skjønar no at det har vore mange av dei allerei på 1600-talet. Just; 1663-1709 Gryte / Borgund: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=gr15311698&personpostnr=429&merk=429>LenkeOrkdal: LenkeOrkdal: LenkeOrkdal: LenkeØstfold: LenkeSvein / 2; har tankar om at Folquord-namnet kan koma frå Østfold, her var det ein Just.Her er det ein Folqvar som er fadder i Bergen i 1695. Lenke Registrert i Bg. 16 . LenkeInderæy: LenkeN.Trøndelag: LenkeN.Trøndelag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endre Holten

Ann Helle!Til innl. 46. Ole Knudsen, oppf.som sersjant i manntalet 1701. Til innl. 48. Truleg Hans Henrikson Rytter, son av Henrik Mogenson. Til innl. 49. Leiermålssaka, i justisprotokollen 1700 - ikkje på nett enno.-endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endre / 47Olai Ovenstad har med 3 stk Krey: Krei (Krey), Hans Henrichen, Krei (Krey), Henrich Hansen, Krei (Krey), Mathias Gerhard Georg. F. i Danmark.Hans Henrich Krey hadde 2 søner som heitte Henrich, eine heitte berre Henrich og den andre heitte Henrich Just.Kan desse to brørne vorte samansmelta til ein Henrich i boka til Olai Ovenstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Ann Helle

Hei!I debatt 74939 Peder Peders. Sønderborg LenkeI Tormod (6) Står det Hans Jørgensen Smith, fogd i Nordfjord g 2 1674/75 m Karen Volquardsdtr. Riisbricht f. 1654 i Bg? Det var eit stort skifte etter 'vår' Karen i 1690 på Bjørka og eg undra meg over at om det var slik at Karen og Hans kom til Norge som 'militære' at dei kunne samla seg slik rikdom.Mitt spørsmål er om dette kan vera 'vår' Karen?Riisbricht, kven var det / var det ei slekt?Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Davidsen

Hei Ann!Dette var interessant, men jeg vet ikke hvordan arvelovene var i 1690, men hvis den Karen V. som var gift med Hans Jørgensen Smith var 'vår' Karen fra Bjørka, ville ikke hennes barn med Hans J. også ha fått arv fra Karen i 1690?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Godt nyttår Svein!Er kjenner heller ikkje til arvelov mm på den tida.Har no laga ein ny Debatt: LenkeNår eg no las ditt innlegg tenkte eg at om dette er 'vår' Karen kan ho evt ha fått arv frå sin far; Volquart Riisbricht?Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Litta Olsen

Jeg fikk akkurat en forespørsel fra en danske som ønsker mer informasjon om en Karen Nyboe, som 5 september 1765 i Trondheim ble viet til en Johs. Christoffer Krey.Noen som vet noe om dette parret?Jeg har ikke spurt ham om hvor han har det fra eller i hvilken forbindelse han ønsker å vite det. Jeg bare lufter navnet Krey på nytt, siden dere har vært så aktive rundt temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Har me noko fødselsår på 'vår' Henrik Just Krey?Hans Hyldbakk; Gards- og Ættesoge III for Surnadal, s.157 Utigard.'Kaptein Henrik Just Krej står som brukar på garden i 1701 og framover til 1706. Han var f. 1661, og noko meir har ein ikkje å melde om han.Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Finn Oldervik

Lurer på kven denne Doreth Krey er for nokon. Er det den Doreth som først budde i Klæbu og var gift med ein skipper?LenkeSjå m.a. frå innlegg (5) og utover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Finn (62), Du finn mange nyttige Lenker, eg må innrømma at eg ikkje har systimatisert Krey'ane, håpar at nokon av dei andre deltakarane i debatten har det. Doreth Krey er den einaste som har fått strek under namnet sitt, kva no det kan bety. Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.