Gå til innhold
Arkivverket

[#73253] Dei 5 nordiske landa i ein union !


Gjest Leiv Magne Apelseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Helge Seglsten

En god idé, men det er nok overoptimistisk å snakke om dronning Margrethe som nordisk unionsdronning. Hun har nok vært død lenge, før dette blir virkelighet. Ellers åpner det jo opp for mange interessante debatter. F.eks om byråkratiet: Vil unionen medføre at vi får fem administrative nivåer - EU, Norden, nasjonalt, fylkeskommunalt og kommunalt - så blir det vel litt voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Magne Apelseth

Ein moderne union krev og ein moderne monarktype. Ari Behn har vel snart gått ut læretida si ved det norske hoffet.Eg er ikkje heilt oppdatert på status ang nedlegging av fylkeskommunane, men om dei forsvinn får vi kunn fire nivå som i dag. Det pågår også diskusjonar om å styre gjennom store regionar. Men likevel, eg tviler sterkt på at eg nokon gong får oppleve ein nordisk fem lands union. http://www.abcnyheter.no/node/98381.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Biberg Kristensen

Jeg tror mer på en forbundsrepublikk som Tyskland eller USA, men det er nok langt fram.Og spar oss for «prins Ari». Det er flaut å høre på når han knoter på svorsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

En interessant tanke - og en spennende diskusjon! Men det er selvsagt mange skjær i sjøen her. Wetterberg farer for eksempel med en harelabb over en 'detalj' som språkproblematikken. Finsk og et av de skandinaviske språka (som skal veksle) i offisielle sammenhenger er en urealistisk overforenkling. Tenk bare på hvor mange følelser det er knyttet til bokmål-/nynorsk-problematikken her på berget! Og hva vil islendingene si? Og hva med statusen til færøysk, samisk og grønlandsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Magne Apelseth

Ja språkproblematikken i ein slik union er berre eit av fleire mulege stridstema. Og med dei stadig lausare band som Danmark har mot Grønland og Færøyane, ymse diskusjonar i den samiske delen av Norden, samt andre meir eller mindre separatistiske tendensar i Norden elles, så kan vi kanskje ende opp med ein heil masse nye land i tillegg. Vi kan då få land som t.d. Sameland og Vestland, og truleg ei handfull andre småland. Nye land eller regionar som ikkje har noko ynskje om å delta i ein slik union.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.