Gå til innhold
Arkivverket

[#73268] Ingeborg Ingebrigtsdtr Laagøen, f. Lærdalsøyri, Lærdal 1898 - oppslag bygdebok?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Følgjande huslyd er skriven i Lærdal 1900, bustad Lærdalsøren (Laagøen):~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ingebrigt Ingebrigtsen hf g Postfører 1861 Lærdal NBOlina Sølfestsdatter hm g Husstell Intet særligt erhverv 1856 Lærdal NBSølfest Ingebrigtsen s ug Søn 1890 Lærdal NBRagnhild Ingebrigtsdatter d ug 1892 Lærdal NBIngebrigt Ingebrigtsen s ug 1894 Lærdal NBJørgen Ingebrigtsen s ug 1896 Lærdal NBIngeborg Ingebrigtsdatter d ug 1898 Lærdal NBOlaf Ingebrigtsen s ug 1899.12.10 Lærdal NB~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dotteri Ingeborg er fødd i Lærdal 28.1.1898.Er det nokon med tilgang til bygdebøkene frå Lærdal som kan hjelpa meg med eit oppslag om denne huslyden?Eg lurer på kva som står om lagnaden til Ingeborg Ingebrigtsdotter?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Jeg har bare den gamle Lærdalsboken fra 1938, men jeg finner Ingebrikt under 4. rode nr. 14. Vet ikke om du har brukt for dette, men tar med alt som står under dette nummeret: ”4. rode nr. 14, nytt nr. 7. Ola Person frå nr. 13, f. 1825, var utlærd smed i ”byn” (Bergen) og var ofte der., slik at folk tok til å kalla han for ”Ola By”. Men Ola var ein klok kar. Han tok attåtnamnet til etternamn og skreiv seg Ola Bye. I frå Bergen henta han og kona si, Anna Eline Torbjørnsdtr. Dei vart gifte i 1849, og hadde desse borni: Karl budde i nytt nr. 8, Ola Teodor bur i nytt nr. 9, Betsy vart gift i Bergen, Martines og Maria døydde unge, Lovisa døydde ugift, og Anna fekk huset. Hovart andre kona til postførar Ingebrikt Ingebrikson frå 3. rode nr. 17. Første konen til Ingebrigt var Olina Sylvestdtr. Lågøyna, 1. rode nr. 5. I fyrste ekteskapet hadde han 6 born. Sylvfest, Ingebrikt og Jørgen reiste til Amerika, Ragnhild og Ingeborg vart gifte i Bergen, og Ola er i Høyanger. Ingebrikt hadde ikkje born med andre kona. Men ho hadde ein son før, elektrikkar Oskar Bye, som fekk huset då mori var død. Han selde til stykfar sin som vart attgift med Marie Bygstad fra Sunnfjord.” mvh Arnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Familien er i Lærdal bygdebok 4 side 209. Ragnhild gift i Bergen 1918. Ingeborg gift i Bergen 1914. Ingebrigt 1861-1943. Oline 1857-1912. Gift 1890. Gift 2 i 1913 m Anne Marianne Olsd. Bye. 1866-1917. Gift 3 med Marie Bygstad, Sunnfjord 1876-1957.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Jeg finner Ingeborg døpt i Hauge i Lærdal 8/5 1898. Født 28/1 1898. På DIS gravminner ID 74367 finner jeg Ingeborg Vee 28/1 1898-11/8 1979. Hun er gravlagt på Møllendal i Bergen og hører til Bergen Domkirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Ingeborg kom vel til Bergen i 1914, men giftet seg senere.Hun var bare 16 år da. På gravsteinen til Ingeborg er også søster Ragnhild oppført: Ragnhild Olsvold 20/11 1892- 8/ 4 1969. (Døpt 15/1 1893). Hans G. Olsvold 22/8 1897-7/7 1937. (Id 74365).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnulf og Agnar for glimrande opplysningar om denne huslyden. Eg ser på heile problemet som løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.