Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Ann-Mari Antonsen

[#73291] hjelp til å finne ut hvor det ble av søstrene f. i buskerud

Recommended Posts

Guest Ann-Mari Antonsen

Hei er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor disse to søstrene ble av. Albertine Gustava Arnesen f.27/10-1872 i strømsø i buskerud Hilda Elise Arnesen f.26/12-1873 i strømsø i buskerudForeldrene er Arne Arnesen og Sille Hansdatter

Guest Ann-Mari Antonsen

Hei Tusen Takk for tipset,ja det kan det være.Da ser det ut til at jeg må lete i oslo for å finne ut når de giftet seg. Og eventuelt om de hadde flere barn.mvh Ann-Mari

Guest Kirsti Rye

Her dør en Hilda Elise, (nederst) og om jeg greier å lese riktig, har hun samme adresse som Albertine Gustava i forrige innlegg.Kildeinformasjon: Oslo fylke, Kampen, Ministerialbok nr. I 6 (1889-1896), Døde og begravede 1890-1891, side 118. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5798&idx_id=5798&uid=ny&idx_side=-125>Lenke Permanent bildelenke:

Guest Bjørg Hukkelberg

Her er vel Albertine og Johan i 1900. Men ingen barn?Lenke

Guest Ann-Mari Antonsen

Det er utrolig hva dere finner ut. Ja, det ser ut som samme adresse, så hun bodde nok hos sin søster. Er det turberkelose det står hun dør av?Ann-Mari

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.