Gå til innhold
Arkivverket

[#73291] hjelp til å finne ut hvor det ble av søstrene f. i buskerud


Gjest Ann-Mari Antonsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann-Mari Antonsen

Hei er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor disse to søstrene ble av. Albertine Gustava Arnesen f.27/10-1872 i strømsø i buskerud Hilda Elise Arnesen f.26/12-1873 i strømsø i buskerudForeldrene er Arne Arnesen og Sille Hansdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari Antonsen

Hei Tusen Takk for tipset,ja det kan det være.Da ser det ut til at jeg må lete i oslo for å finne ut når de giftet seg. Og eventuelt om de hadde flere barn.mvh Ann-Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Her dør en Hilda Elise, (nederst) og om jeg greier å lese riktig, har hun samme adresse som Albertine Gustava i forrige innlegg.Kildeinformasjon: Oslo fylke, Kampen, Ministerialbok nr. I 6 (1889-1896), Døde og begravede 1890-1891, side 118. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5798&idx_id=5798&uid=ny&idx_side=-125>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari Antonsen

Det er utrolig hva dere finner ut. Ja, det ser ut som samme adresse, så hun bodde nok hos sin søster. Er det turberkelose det står hun dør av?Ann-Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.