Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Mariann Stokken

[#73306] Skifte/dødsmelding frå Bergen

Recommended Posts

Guest Mariann Stokken

Finnes det opplysningar i evt.skifte etter denne mannen:LenkeVenleg helsing Mariann.

Guest Yngve Nedrebø

Årstad sokn lå under soknepresten til St. Jørgen, men hørte i verdslig sammenheng til Nordhordland sorenskriver, og det er dødsmeldingene der som skulle kunne fortelle om hva som skjedde med dette boet. Jeg finner ikke dessverre dødsmeldinger fra 1824 i arkivet etter sorenskriveren i Nordhordland.

Guest Mariann Stokken

Tusen takk for svar! Har prøvt i mange årLenke å finna ut kvar det vart av dotter og svigerson til denne mannen. Trudde eg skulle få vita det no, men den gong ei :-/Ikkje noko å gjera med det.Venleg helsing Mariann.

Guest Yngve Nedrebø

For 15-20 år siden hadde jeg korrespondanse med en eldre mann i Oslo, som nedstammet fra denne Buch. Men jeg må anta at han ikke lenger er aktiv.

Guest Mariann Stokken

Å, skulle gjerne hatt kontakt med etterkomarane hans(han du var i kontakt med), men det er jo sjølvsagt ikkje mogeleg å finna ut av.Takk for svar iallfall :-))Venleg helsding Mariann.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.