Gå til innhold
Arkivverket

[#73306] Skifte/dødsmelding frå Bergen


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Årstad sokn lå under soknepresten til St. Jørgen, men hørte i verdslig sammenheng til Nordhordland sorenskriver, og det er dødsmeldingene der som skulle kunne fortelle om hva som skjedde med dette boet. Jeg finner ikke dessverre dødsmeldinger fra 1824 i arkivet etter sorenskriveren i Nordhordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar! Har prøvt i mange årLenke å finna ut kvar det vart av dotter og svigerson til denne mannen. Trudde eg skulle få vita det no, men den gong ei :-/Ikkje noko å gjera med det.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

For 15-20 år siden hadde jeg korrespondanse med en eldre mann i Oslo, som nedstammet fra denne Buch. Men jeg må anta at han ikke lenger er aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Å, skulle gjerne hatt kontakt med etterkomarane hans(han du var i kontakt med), men det er jo sjølvsagt ikkje mogeleg å finna ut av.Takk for svar iallfall :-))Venleg helsding Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.