Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Helge Hålåsæter

[#73354] Heia Heidal !

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

Ruth Gaustad avsluttet nylig et innlegg med nettopp Hei Heidal. Heidal er aktuell idag. Jeg kan ha 3 temaer derfra på skjermbildet. Ved å søke på Heidal her på listen, finner vi mange temaer og innlegg. Det jeg tenker meg, er å registrere din tilknytning/interesse for til gårder og familier i Heidal her. Derfor vil vi alle være på ett sted. Mitt innlegg vil være Sæter, (Ellingsbø-)Løkken, gamle Lysåkerslekt, Gustabrenden (u Faukstad oppistuen), Kruke, Slaaen, Storhågån, Lien i Nedre Heidal. Tlf 61 23 11 78 email haalaasPÅonline.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Løsnesløkken

Helge: I arbeidet med boka om gards- og slektshistorien i Heidal er vi takknemelige for alt stoff vi får tilgang på for å sjekke opp med det vi har samlet. De som leser dette på heia Heidal og har slikt stoff kan sende det til meg eller ta kontakt på annen måte på: steinar.losneslokken@fjellnett.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Løsnesløkken

Helge: I arbeidet med boka om gards- og slektshistorien i Heidal er vi takknemelige for alt stoff vi får tilgang på for å sjekke opp med det vi har samlet. De som leser dette på heia Heidal og har slikt stoff kan sende det til meg eller ta kontakt på annen måte på: steinar.losneslokken@fjellnett.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helge Hålåsæter

Og dere og alle andre kan slå opp på et samlested og finne eventuell, aktuell slekt og hvem som samler på hva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helge Hålåsæter

Er det ingen som tør å være den andre ? Kanskje det er en dårlig ide ? Noe av det første jeg hørte om slektsgransking, var om to personer fra samme bygd, som satt på Statsarkivet og arbeidet med samme slekt - Databehandling er kommunikasjon, og jeg synes det vil være fint å databehandle Heidal her -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.