Gå til innhold
Arkivverket

[#73354] Heia Heidal !


Gjest Helge Hålåsæter
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

Ruth Gaustad avsluttet nylig et innlegg med nettopp Hei Heidal. Heidal er aktuell idag. Jeg kan ha 3 temaer derfra på skjermbildet. Ved å søke på Heidal her på listen, finner vi mange temaer og innlegg. Det jeg tenker meg, er å registrere din tilknytning/interesse for til gårder og familier i Heidal her. Derfor vil vi alle være på ett sted. Mitt innlegg vil være Sæter, (Ellingsbø-)Løkken, gamle Lysåkerslekt, Gustabrenden (u Faukstad oppistuen), Kruke, Slaaen, Storhågån, Lien i Nedre Heidal. Tlf 61 23 11 78 email haalaasPÅonline.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Løsnesløkken

Helge: I arbeidet med boka om gards- og slektshistorien i Heidal er vi takknemelige for alt stoff vi får tilgang på for å sjekke opp med det vi har samlet. De som leser dette på heia Heidal og har slikt stoff kan sende det til meg eller ta kontakt på annen måte på: steinar.losneslokken@fjellnett.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Løsnesløkken

Helge: I arbeidet med boka om gards- og slektshistorien i Heidal er vi takknemelige for alt stoff vi får tilgang på for å sjekke opp med det vi har samlet. De som leser dette på heia Heidal og har slikt stoff kan sende det til meg eller ta kontakt på annen måte på: steinar.losneslokken@fjellnett.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Er det ingen som tør å være den andre ? Kanskje det er en dårlig ide ? Noe av det første jeg hørte om slektsgransking, var om to personer fra samme bygd, som satt på Statsarkivet og arbeidet med samme slekt - Databehandling er kommunikasjon, og jeg synes det vil være fint å databehandle Heidal her -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.