Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Inger-Marie Næsset

[#73356] Gamle aker kirkegård

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Kan noen hjelpe meg med å si hvor jeg skal lete etter mennesker som blir begravet på gamle aker kirkegård i Oslo. Jeg finner de som døde på dis gravminner men klarer ikke å finne ut hvilken kirke jeg skal lete i for å finne de fødte og gifte.Venter i spenning på om noen kan hjelpe meg.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

At et menneske er gravlagt på Gamle Aker, sier ingenting om hvor vedkommende er født eller gift. Det kan i prinsippet ha skjedd hvor som helst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Kan hende jeg da kan ta kontakt med kirkegården for å se om de kan komme med noen opplysninger til meg. Jeg har lett etter opplysninger om min oldefar i mange, mange år. Nå prøvde jeg å lete etter tremenninger av meg for å høre om de kan vite noe om hva som har skjedd med min oldefar og deres foreldre. Takk for at du svarte meg. Jeg har nå brukt dagen på å lete i østre aker kirke.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Kan hende jeg da kan ta kontakt med kirkegården for å se om de kan komme med noen opplysninger til meg. Jeg har lett etter opplysninger om min oldefar i mange, mange år. Nå prøvde jeg å lete etter tremenninger av meg for å høre om de kan vite noe om hva som har skjedd med min oldefar og deres foreldre. Takk for at du svarte meg. Jeg har nå brukt dagen på å lete i østre aker kirke.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Prøver å gi deg en lenke til gamle aker kirke Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Sandblost

Har du funnet dødsfallet i kirkeboka? Det kan hende du finner noen opplysninger der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Hvem er det du leter etter ? kanskje noen som kjenner det hvis du oppgir navnene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

De jeg leter etter er Willy Rye Sogn Andersen født 14.01.1920 i Horten, død 05.05. 1988 Gamle aker kirke. ((Dis norge.no) Dette er min tremenning. jeg lurer på når han kan ha giftet seg. Det finnes en dame født år senere i samme grav med etternavn Andersen.Jeg har lett etter koblinger til min oldefar i mange, mange år. Håper at jeg snart kan komme videre. Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Ring krk.kontoret og spør etter namn på festar, det er ingen sperre på dette i Oslo.Ved å ta kontakt med festar kan du høgst sannsynleg få meir opplysningar om slekta di :-))Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk for hjelpen. Imorgen skal jeg forsøke å ringe. Håper de vil hjlelpe seg så jeg kommer videre.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.