Gå til innhold
Arkivverket

[#73356] Gamle aker kirkegård


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Kan noen hjelpe meg med å si hvor jeg skal lete etter mennesker som blir begravet på gamle aker kirkegård i Oslo. Jeg finner de som døde på dis gravminner men klarer ikke å finne ut hvilken kirke jeg skal lete i for å finne de fødte og gifte.Venter i spenning på om noen kan hjelpe meg.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

At et menneske er gravlagt på Gamle Aker, sier ingenting om hvor vedkommende er født eller gift. Det kan i prinsippet ha skjedd hvor som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Kan hende jeg da kan ta kontakt med kirkegården for å se om de kan komme med noen opplysninger til meg. Jeg har lett etter opplysninger om min oldefar i mange, mange år. Nå prøvde jeg å lete etter tremenninger av meg for å høre om de kan vite noe om hva som har skjedd med min oldefar og deres foreldre. Takk for at du svarte meg. Jeg har nå brukt dagen på å lete i østre aker kirke.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Kan hende jeg da kan ta kontakt med kirkegården for å se om de kan komme med noen opplysninger til meg. Jeg har lett etter opplysninger om min oldefar i mange, mange år. Nå prøvde jeg å lete etter tremenninger av meg for å høre om de kan vite noe om hva som har skjedd med min oldefar og deres foreldre. Takk for at du svarte meg. Jeg har nå brukt dagen på å lete i østre aker kirke.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

De jeg leter etter er Willy Rye Sogn Andersen født 14.01.1920 i Horten, død 05.05. 1988 Gamle aker kirke. ((Dis norge.no) Dette er min tremenning. jeg lurer på når han kan ha giftet seg. Det finnes en dame født år senere i samme grav med etternavn Andersen.Jeg har lett etter koblinger til min oldefar i mange, mange år. Håper at jeg snart kan komme videre. Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ring krk.kontoret og spør etter namn på festar, det er ingen sperre på dette i Oslo.Ved å ta kontakt med festar kan du høgst sannsynleg få meir opplysningar om slekta di :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk for hjelpen. Imorgen skal jeg forsøke å ringe. Håper de vil hjlelpe seg så jeg kommer videre.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.