Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Inger-Marie Næsset

[#73365] Nelly Eugenie Mathisen

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Jeg finner Nelly Eugenie Mathisen som født i 1899 med foreldre August Mathisen (1875) og Ingeborg Marie Johnsen (1876) Hun står som nr. 55.[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5919&idx_id=5919&uid=ny&idx_side=-59>LenkeSom gift ser det ut som faren heter Angell men dato på Nelly Eugenie stemmer med fødselsdato som jeg har funnet med far August Mathisen. Her står hun som nr. 38

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Toril Skovly

Ved vielsen står det konfirmert Horten 1914. Der finner vi Nelly Eugenie Mathisen, og der heter faren August. (Nr. 7) Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk for hjelpen.Lurer nå på om det er skrivefeil i kirkeboken eller om August har byttet navn?Kanskje jeg bør lete etter flere barn med far som heter Angell Mathisen.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Det står også August når han gifter seg 18-2-1899, så jeg vil tro Angell er en skrivefeil Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk for hjelpen.Dette var bra.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Dette er vel hans foreldre?? Telling Horten 1865 lenkeLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk. Det stemmer at dette er hans foreldre. Karl Ludvig som står som et annet av barna var min oldefar.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Dette var den eneste jeg fant i Horten/Borre som kan være født ca. 1863 carl/Karl jeg vet ikke hvem din oldefar var gift med så du får bare forkaste den om det er feil. Lykke til videre med din leting. lenkeLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk for hjelpen.Jeg har nå hørt noen si at min oldefar skal ha giftet seg med en Amalie Thoresen (far Hans Thoresen) født 1865 i Horten. De skal ha giftet seg i sjømannskirken i 25.06.1896 i New-York. Jeg leter og leter etter Amalie i kirkebøkene for Horten uten hell.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Toril Skovly

Jeg fant vielsen til Amalie Thoresen og Karl Ludvig Mathiesen på italiangen.org. Viet 25. juli 1896. LenkeToril

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk. Dette var en helt ny søkeside for meg.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.