Gå til innhold
Arkivverket

[#73365] Nelly Eugenie Mathisen


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Jeg finner Nelly Eugenie Mathisen som født i 1899 med foreldre August Mathisen (1875) og Ingeborg Marie Johnsen (1876) Hun står som nr. 55.[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5919&idx_id=5919&uid=ny&idx_side=-59>LenkeSom gift ser det ut som faren heter Angell men dato på Nelly Eugenie stemmer med fødselsdato som jeg har funnet med far August Mathisen. Her står hun som nr. 38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk for hjelpen.Lurer nå på om det er skrivefeil i kirkeboken eller om August har byttet navn?Kanskje jeg bør lete etter flere barn med far som heter Angell Mathisen.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk. Det stemmer at dette er hans foreldre. Karl Ludvig som står som et annet av barna var min oldefar.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Dette var den eneste jeg fant i Horten/Borre som kan være født ca. 1863 carl/Karl jeg vet ikke hvem din oldefar var gift med så du får bare forkaste den om det er feil. Lykke til videre med din leting. lenkeLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk for hjelpen.Jeg har nå hørt noen si at min oldefar skal ha giftet seg med en Amalie Thoresen (far Hans Thoresen) født 1865 i Horten. De skal ha giftet seg i sjømannskirken i 25.06.1896 i New-York. Jeg leter og leter etter Amalie i kirkebøkene for Horten uten hell.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.