Gå til innhold
Arkivverket

[#73367] Bernt J. fra Grue og Johanne J. fra Ringsaker hjelp til å finne vielsen i 1886.


Gjest Else Kari U.Vilhelmsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Takk Carsten ! Her fikk je mye info å tygge på ! Da lette je itte godt nok etter dåpen i Vang,tok litt tid før Klara ble døpt ser jeg. Takk igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Det eldste barnet er altså født 9/5 1890, er det Xania det står? Faren skal være Julius HansenFår se om jeg finner noen vielse da, den er iallefall ikke i 1886, det er sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jens Riise

Hei Else Karin. Dette har ingen ting med evnet å gjøre, men du svarte meg på mitt innlegg i november. Jeg er ikke kar om å finne ut hvor Borghilds mor kommer fra. Se innlegg Else Kari U.Vilhelmsen, Moelv, 8.11.2009 19:49 (47) Forøvrig var Borghild en Andersdtr i 1900 bor hos foreldrene i Østregade 124 på Hamar. Faren var murersvend f i Vang, moren fra Ringsaker min hjemkommune. Så hvis det er ønskelig hjelper jeg gjerne med å komme lenger bakover. Mvh Else Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.