Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bjørn Dahler

[#73369] Hilda (født i Hurum) og Emil Williams og døtre Aslaug og Kirsten, Oslo / Vestby

Recommended Posts

Gjest Bjørn Dahler

Hei! Hilda Ovidia Johansen f. 18.05.1876 i Hurum er i min slekt. Hun giftet seg med Emil Williams. Etter hva jeg kjenner til var de en stund bosatt i Schweigaardsgate i Oslo, jeg vet ikke når. De fikk to døtre, Aslaug og Kirsten. Kirsten forble ugift og fikk ingen barn. Aslaug giftet seg. På 1950-tallet skal en av disse ha bygd hus i Vestby, hvem av dem vites ikke.Dette er alt jeg har av opplysninger og nå lurer jeg på om noen kan hjelpe meg videre i letingen etter Hilda og Emils etterkommere?Hilsen Bjørn Dahler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Halvorsen

I Matrikkelutkastet av 1950 for Vestby står en Karl E. Williams som eier av brnr. 16 Furumo under gnr. 11 Nordby. Dette er kanskje et skudd i mørket, men burde muligens sjekkes. Eiendommen ligger i Vestby sentrum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Halvorsen

Innlegget (2) ble ikke registrert (?). Prøver nå å få dette med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Dahler

Det skal jeg undersøke.Tusen takk for tips og hjelp.Hilsen Bjørn Dahler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.