Gå til innhold
Arkivverket

[#73369] Hilda (født i Hurum) og Emil Williams og døtre Aslaug og Kirsten, Oslo / Vestby


Gjest Bjørn Dahler
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Dahler

Hei! Hilda Ovidia Johansen f. 18.05.1876 i Hurum er i min slekt. Hun giftet seg med Emil Williams. Etter hva jeg kjenner til var de en stund bosatt i Schweigaardsgate i Oslo, jeg vet ikke når. De fikk to døtre, Aslaug og Kirsten. Kirsten forble ugift og fikk ingen barn. Aslaug giftet seg. På 1950-tallet skal en av disse ha bygd hus i Vestby, hvem av dem vites ikke.Dette er alt jeg har av opplysninger og nå lurer jeg på om noen kan hjelpe meg videre i letingen etter Hilda og Emils etterkommere?Hilsen Bjørn Dahler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Magne Halvorsen

I Matrikkelutkastet av 1950 for Vestby står en Karl E. Williams som eier av brnr. 16 Furumo under gnr. 11 Nordby. Dette er kanskje et skudd i mørket, men burde muligens sjekkes. Eiendommen ligger i Vestby sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.