Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Jan Samuel Halvorsen

[#73480] Christopher Olsen Hedrum

Recommended Posts

Kan noen hjelpe meg med opplysninger om min tipptippoldefar Christopher Olsen.Han ble født ca 1830 i Eger(Eiker)og giftet seg i 1854 med Anne Margrethe Nielsdatter fra Hedrum.1855 fikk de datteren Olava Nilia Christophersdatter,som i 1876 giftet seg med Anders Anthon Larsson Dahlman fra Gunnarsnes i Sverige. På forhånd mange takk!!!!!!!!! Hilsen Jan S H.

Tusen hjertelig takk!!!!!!!!!! Har ikke holdt på så lenge,så jeg har mye å lære.Er så takknemlig for all hjelp. Ikke lett og finne den mannen.

Guest Berit Knudsen

Iflg. vielsen så skulle Christopher være født ca. 1833. Døpte i Eiker finner du i databasene.Jeg har funnet en i 1831 Lenke Det ser ut som om det er samme som Kirsti har funnet. Det finnes også et par stk. i 1828. Deretter hopper det til 1839.

Guest Karin Moen

Foreldrene til Anne M.Nilsdatter på 1801 tellingen lenkeLenke

Tusen takk alle sammen. Har prøvd og finne ut når han flytta til Hedrum,men uten og lykkes.

Guest Sissel Johnsen

Jeg lurer på hvor Christopher døde. Hsr sjekket kirkeboka for Hedrum grundig, og gått litt raskere gjennom Larvik, uten å finne noe. Kunne han kanskje dra tilbake til Eiker?Sissel

Tusen takk for hjelp.Ja,han kan jo ha flytta tilbake til Eiker.Den mannen er et mysterium.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.